Comunicat de premsa: Trucoin anuncia la dissolució de la seva associació amb NCC i Presto Financial juntament amb plans per a un llançament oficial que gairebé quadruplicarà la cobertura de lantiga societat dels Estats Units | Catalan.Lamareschale.org

Avui TrucoinGlobal Holdings ha anunciat que serà posar fi a la seva associació al filial amb seu a Florida Trucoin EUA, que es va formar amb NCC i Presto financera. Trucoin Global, la companyia matriu de la marca Trucoin i les seves tecnologies, també va anunciar que el llançament oficial tindrà lloc en les properes setmanes, que compta amb prop de trenta estats recolzats.

Atlanta, GA 24 juliol 2014 -Trucoinhas va anunciar que s'ha dissolt la seva relació amb el Cobrament Nacional de Registre i Moneda i Prest financera, propietat de Larry Cohen. En un esforç per augmentar l'àrea de cobertura, tant als EUA i internacionalment, Trucoin passarà les pròximes setmanes d'acabar un acord amb una altra empresa de serveis monetaris amb llicència que es traduirà en gairebé el quàdruple de la cobertura que l'antiga aliança havia ofert als consumidors.

Chris Brunner, el President de Trucoin Global Holdings va declarar: "Estarem tancant el nostre període de prova en els anteriorment compatibles i vuit estats, però els clients actuals no tindran cap problema en retirar qualsevol bitcoin que puguin tenir en el seu compte i serà capaç d'iniciar sessió i consultar el en qualsevol moment. Hem dedicat de suport per telèfon i en línia per ajudar amb qualsevol persones que desitgin formular alguna pregunta o necessita ajuda amb el seu compte ".

Després va passar a assegurar al públic que: "Si bé aquesta mesura pot suposar un inconvenient temporal per a uns pocs, la decisió es produeix en un esforç per portar l'accés a un grup molt més ampli de consumidors. Sentim que havíem de fer això ara perquè poguéssim garantir un grup substancialment més gran dels consumidors tenen accés a una manera ràpida i fàcil d'adquirir Bitcoin. Trucoin global serà sempre agraïts als nostres antics socis per ajudar-nos a arribar a aquest punt, però és el moment de pujar l'aposta i portar aquest producte a tants consumidors com sigui possible. Gairebé tots els que han utilitzat el nostre producte al temps que ha estat en beta podrà seguir comprant Bitcoin sense interrupció una vegada que vam anunciar el nostre llançament oficial públic ".

Després d'una reeixida dues setmanes període de prova que incloïa una onada d'interès i els comentaris dels clients - amb ajuda de la "forma més ràpida per comprar bitcoin al món" - la companyia està a punt per expandir la seva base de clients amb el llançament oficial una vegada que les peces restants del nou contracte s'han completat. "Estem molt contents i sentim que la nostra ronda beta ha estat extremadament reeixit. Hem rebut diversos comentaris positius en línia de persones que utilitzen el producte en els primers vuit estats recolzats. Alguns van comentar que en realitat estaven 'impressionats' que podien adquirir Bitcoin tan ràpida i fàcilment, de manera que se sent com que hem aconseguit el que ens havíem proposat fer durant el període de prova previst. També va quedar clar que era el moment d'ampliar la cobertura de manera que més tenia accés a ella, per tal de satisfer la gran demanda del nostre servei ", va comentar Brent James, vicepresident de màrqueting i comunicacions.

"Un altre dels anuncis serà molt aviat, el que farà que un munt de gent molt feliç. Els que han estat utilitzant el nostre servei durant la beta podran tornar a utilitzar el nostre servei a fer per comprar bitcoins vegada vam anunciar el llançament oficial; No obstant això, mentrestant, seguiran sent capaç d'accedir i retirar o consultar el seu compte en qualsevol moment que ho desitgin. Aviat, molts més seran capaços de comprar Bitcoin en un parell de minuts en línia per primera vegada. "L'empresa no ha donat a conèixer la data de llançament oficial a partir d'avui, però s'espera un anunci a les pròximes setmanes.

Sobre Trucoin Global

Trucoin Global és un proveïdor de serveis de tecnologia financera líder en les solucions pioneres del sector moneda digital per al seu compliment, prevenció del frau, i facilitat d'ús.

Per a més informació, només pressioni:

Brent James A.

VP de Màrqueting i Comunicació